welcome back, Guest
you currently have: 0 posts // points
happy holidays!love the cosl staff
welcome to cosl! we are a five-year-old, free-for-all, multiple verses roleplay. register with a username in lowercase that has your alias in it, and make sure you read all the topics in the important forum before continuing. if you need help, contact a staff member and we'll be happy to help you!
featured membercongrats hawk!

please check out our site tumblr !
Pages: (2) 1 2  ( Go to first unread post )
add reply
new topic
new poll

 + higher, comms tbh
Aug 27 2016, 08:49 PM
body gold
i was kinda putting off making this req, but i suck, so here i am. for school & personal reasons, i will be limiting this to 2/person because i just don't plan on going overboard with this and then feeling guilty when i can't reply right away. for now i will also only be doing comms, just because i don't want to go absolutely crazy starting threads and i'll do basically everything, fxm, fxf & mxm in no particular order. as far as faces go, i'm really into models and i will probably do anything with models tbh. to be fair, i kinda always check people's preferred faces so i don't use someone they don't like so i could go with anyone. also, nonbinary & trans characters are always a+ with me.

under no circumstances will i do anything related to dub-con or non-con, honestly, if it gets too dark i will probably be like nOPE NOPE. and please, please don't use taylor hill, barbara palvin, sara sampaio or kendall jenner on me because i will lay down on the ground and cry.

tbh i don't have anything else to say, just lmk what you want and i'll start it and that's it.

player update
i can't promise anything but things might get better soon with the broken keyboard (or at least i hope so)
age: 23
pronouns: she/her
timezone: gmt -3
contact: pm me for it
mature: yes
ro20365 posts // 22145 points
ro callowaycaramel hot chocolate // Online
Aug 27 2016, 09:13 PM
give me 500 mxf.
even if you won't let me use my princess barbara palvin.
player update
january 16th: i should be able to get mostly caught up tomorrow (hopefully). i am finally getting adjusted to my new job and am working less at my other one so i won't be as drained as i have been. still prefer comms and one liners at the moment though.
age: 30
pronouns: she / her
timezone: central
contact: pm me
mature: yes
cassie21394 posts // 44500 points
i'm cassie fucking fitchcaramel apple spice // Online
Aug 27 2016, 09:19 PM
gimme one f/f and one f/m, plssss.
player update
let's do thisssss!!
age: 26
pronouns: she/her
timezone: central
contact: pm me
mature: yes
kayla309 posts // 525 points
kayla khaleesicoffee // Offline
Aug 27 2016, 09:22 PM
i'll take two? i guess prob mxf so we can switch off?
player update
01/17 - work has killed me i'm deceased
age: twenty
pronouns: ze/zir/zirs/zirself
timezone: eastern
contact: ask me for my aim
mature: yes
just t pls15827 posts // 71910 points
taylor swift.cinnamon dolce latte // Offline
Aug 27 2016, 10:20 PM
all of you were tagged in shit i forgot to track because i forgot to set it so everything i start gets tagged so deAL WITH ME O K
player update
i can't promise anything but things might get better soon with the broken keyboard (or at least i hope so)
age: 23
pronouns: she/her
timezone: gmt -3
contact: pm me for it
mature: yes
ro20365 posts // 22145 points
ro callowaycaramel hot chocolate // Online
Aug 27 2016, 10:31 PM
gimme 2 mxfs please http://i.imgbox.com/1q8U2OFt.png
player update
nov 5th - life is a little overwhelming right now so i'm going to take a little break.
age: 23
pronouns: she, her, hers
timezone: pst
contact: pm 4 the deets
mature: ask first
hannah7069 posts // 4840 points
hannah fontainepeppermint mocha // Offline
Aug 28 2016, 11:47 AM
you know ily
player update
[ 09/17 ] i'm back and juggling a lot of irl shit but please give me love <33 pm me if you want to drop any plots!!!
age: twenty one
pronouns: she/her
timezone: est
contact: pm for aim <3
mature: yes
emily130 posts // 700 points
for emily, forever agocaramel macchiato // Offline
Aug 28 2016, 11:58 AM
Can I have 2 mxf please? (:
player update
I'm kelsey and I'm always on the hunt for new things!
age: 25
pronouns: she/her
timezone: est
contact: AIM
mature: yes
kelsey 18837 posts // 157465 points
kelsey and the chaoscinnamon dolce latte // Online
Aug 28 2016, 12:43 PM
2 mxf plssss? also totally willing to switch off. ❤️
player update
( 10/26 ) y'all. she's eating! and breathing on her own! and idc if you believe in God but i do and this is a miracle tbh. <3
age: 26
pronouns: she/her
timezone: est
contact: aim - hashtagbasic_xx <3
mature: yes
nene3990 posts // 15025 points
nene meeny miney mopeppermint hot chocolate // Offline
Aug 28 2016, 12:46 PM
2 mxf maybe?
player update
JAN 4th - dropped everything from 2016 if it wasn't replied to within the last two weeks. message me if you want to start something new!
age: 24
pronouns: she/her
timezone: central
contact: aim - mdarnell@uno.edu
mature: yes
melissa14364 posts // 327095 points
melissacappuccino // Offline
Aug 28 2016, 02:15 PM
2 mxf pls!! triggers are rape/abuse/cheating, no-no faces are basically just kpop, michael fassbender, and jennifer lawrence.
player update
age:
pronouns:
timezone:
contact:
mature:
0 posts // points
ad astra per krista ★ //
Aug 29 2016, 07:26 PM
2 mxf would be great <3
player update
1/9 - hi my name is ally and i'm absolute trash
age: 19
pronouns: she/her
timezone: est
contact: pm for aim
mature: yes
ally8769 posts // 247670 points
ally the grouchpeppermint mocha // Online
Aug 29 2016, 11:13 PM
all of you have been tagged in stuff http://i.imgbox.com/Im5G2R4G.png
player update
i can't promise anything but things might get better soon with the broken keyboard (or at least i hope so)
age: 23
pronouns: she/her
timezone: gmt -3
contact: pm me for it
mature: yes
ro20365 posts // 22145 points
ro callowaycaramel hot chocolate // Online
Aug 30 2016, 11:54 AM
2 mxm pls? <3
player update
oct 30th - i'm a busy bee but i'll catch up on replies soon i promise xx
age: 26
pronouns: she/her
timezone: gmt+1
contact: AIM/SKYPE/PM
mature: ask first
annaelise3299 posts // 8975 points
annaelise belacquapeppermint hot chocolate // Offline
Aug 30 2016, 05:49 PM
tagged you too bb http://i.imgbox.com/Hmo5zk8Y.png
player update
i can't promise anything but things might get better soon with the broken keyboard (or at least i hope so)
age: 23
pronouns: she/her
timezone: gmt -3
contact: pm me for it
mature: yes
ro20365 posts // 22145 points
ro callowaycaramel hot chocolate // Online
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

topic options
Pages: (2) 1 2 
add reply
new topic
new poll


 


 


please keep content pg-13!
cbox mods
andrea, channy, hawk and lay