welcome to cosl, Guest!
our member of the month is
it's the great pumpkin, caroline
WE ARE A SIX-YEAR-OLD, FREE-FOR-ALL, MULTIPLE VERSES ROLEPLAY. REGISTER WITH A USERNAME IN LOWERCASE THAT HAS YOUR ALIAS IN IT, AND MAKE SURE YOU READ ALL THE TOPICS IN THE IMPORTANT FORUM BEFORE CONTINUING. IF YOU NEED HELP, CONTACT A STAFF MEMBER AND WE'LL BE HAPPY TO HELP YOU!

 
Add Reply
New Topic
New Poll

 my flower 🦄, mxm & fxf comms
last sem of uni so expect some kind of inactivity xo

• lorelei •

i cant believe im putting up a request after 5729201 yrs....be easy on me

anyway i want comms!!! which can always ease into rfs ofc but yeah :) i'm looking for mxm and fxf but...i might be persuaded to do mxf if the pairing's rly great lmao. 2 comms per person pls and i prefer using kpop / non kpop poc - whether it's from hollywood, eastern cinema, south asian cinema, models etc etc and they dont need to be a face im familiar with, lmao, everything goes :"D

i do not rp / feel comfortable rping themes of rape, incest, terminal illness, pregnancy plots and abuse. i also don't rp with anyone under the age of 18 - whether it's the rper, playby or character aaaand as for faces, i'm not the biggest fan of ikon, big bang, 2ne1, bts (kinda.....i don't mind them in bts x non bts pairings!! don't hate me lmao), block b, vixx (minus hakyeon), justin bieber, the jenners, scarlett johansson, vanessa hudgens, taylor swift, shailene woodley, jennifer lawrence, louis tomlinson and liam payne!

let me know how many comms you're looking for, what pairings and what faces / plots to avoid <3 <3

zaf
pronouns she / hers
age 20
timezone ist
posts 23008 posts
points 835950 points
status Offline
AUGUST 30th - literally the sleepiest 99% of the time but also here for some new comms so hit me up.
1 mxm comm pls! our triggers are the same pretty much and there's no faces you need to avoid.
melissa
pronouns she / her
age 25
timezone central
posts 25753 posts
points 857745 points
status Offline
2 m/m with svt faces maybe? :--) only triggers are pregnancy/kids. tysm xx
pronouns
age
timezone
posts 0 posts
points points
status
19/4; i had a hard time trying to find my muse and will to rp but i can say that i finally got it back.
two mxm comms pls? i don't have any trigger and no preference for faces.
marie
pronouns she/her
age 20
timezone gmt+2
posts 3766 posts
points 61980 points
status Offline
last sem of uni so expect some kind of inactivity xo
melissa cam itsjeonmarie tagged u in the things!!! <3
zaf
pronouns she / hers
age 20
timezone ist
posts 23008 posts
points 835950 points
status Offline
may 18 thank you for being patient with me!! i still have a few assignments to finish but after the next two weeks, it'll be back to regular posting.
1 mxm and 1 fxf? we have the same no-go faces and i'm not fussed with playbys and plots!!
alex
pronouns she/her
age 21
timezone gmt +10
posts 4228 posts
points 24465 points
status Offline
last sem of uni so expect some kind of inactivity xo
alex tveit tagged u in them <3
zaf
pronouns she / hers
age 20
timezone ist
posts 23008 posts
points 835950 points
status Offline
5/18 - i've been kind of down in the dumps and not feeling well at all both physically and emotionally and so i'll be dropping quite a few threads/plots. i will also be scrapping a few requests as well. i'm very sorry to anyone i have/had plots with.
2 mxm and just no eating disorder related things and our no faces are the same
ana
pronouns they/them
age 23
timezone cst
posts 4487 posts
points 26365 points
status Offline
// i'm only rly in the mood for kpop & boy bands faces lately with a few exceptions so gimme all the stuff //



2 mxm pls, all kpop faces are a+ & i have no triggers


lena
pronouns she/her
age 22
timezone gmt
posts 48 posts
points 2455 points
status Offline
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Topic Options
Add Reply
New Topic
New Poll


 


 



KEEP ALL CBOX CONTENT PG-13!